Do oskarżycieli 

Do oskarżycieli 

Nie lubię się chwalić i nie zamierzam tego robić, nie zamierzam zakładać fundacji aby promować swoje idee, nie zamierzam być charytatywną bestią żyjąca z pomagania innym, bo na tym nie polega pomaganie i cel pomagania mija się z ideą dobra i dobrobytu społecznego, a o to powinniście walczyć. 

Pomaganie, może dotyczyć konkretnych pojedynczych jednostek, a my żyjemy w państwie, które hoduje biedę, bezrobocie, choroby i zadłużenie … aby z tego żyć.

Przez kilkanaście lat rozładowywałem samochody z tonami pomocy dla osób, które tej pomocy nie potrzebowałyby, gdyby nie chora idea państwa opiekuńczego, polegającego na wytworzeniu problemu i rozwiązaniu go poprzez wytworzenie setek punktów pomocowych uzależniających ludzi od biedy.  

Bezrobocie, strach i bieda, czynią was bezradnymi w walce z hierarchicznym systemem. Poświęciłem dla idei walki wszystko od a do z, od życia osobistego, zawodowe, finansowego, zdrowia po upadek spowodowany działaniem złodziei, lichwiarzy, państwa i służb bezpieczeństwa. 

Czujecie się lepiej dając pieniądze znanym celebrytom, zamiast pomagać anonimowo konkretnym osobom, w konkretnych sytuacjach. ?! Robicie tak, aby nie stykać się z biedą, chorobą i bólem, z prawdą …!?

Przez kilkanaście lat rozmawiałem ze sponsorami, walczyłem o ludzi w sądach, zapominając o sobie, fircyki ubrane w garnitury i żyjące na koszt narodu, swoich pracownikow, emerytów, bezrobotnych … Mają u was wyborcze głosy, bo są „zaradni”, umiejąc okradać innych. 

Przez kilkanaście lat byłem z biednymi, chorymi, umierającymi i zniszczonymi przez państwo i tworzone przez państwo nałogi …

90% materiałów, z których tak chętnie czerpiecie wiedzę, pochodzi od Ligi Świata, te wszystkie strony żyjące z reklam, zarabiają na naszych tekstach, pisanych przez Ligę Świata Polskę, Rumunię, USA … 

Pierdolenie i dezinformacja, to dzieło ruchów ustrojowych kreujących bestialstwo partii, religii i celebrytów udających mesjaszy, którym dajecie swoje poparcie.

Nie myślicie i dlatego atakujecie tych, którym dla swojego interesu powinniście pomagać. 

Nie rozumiecie czytanych tekstów, nie rozumiecie próśb, wierząc w dezinformacje i hierarchie. 

Ja nie potrzebuje was, to wy potrzebuje mnie, a jeśli nie, przestańcie mnie / nas obserwować, szerokiej drogi iluzja czeka na swoich zwolenników … Idźcie do swoich panów i katów pomagając im zdobywać stołki i bogactwo kreowane na waszej głupocie …

Co zyskuje z idei samostanowienia, samoograniczenia … ?! Walczę o idee samostanowienia narodu, o senat społeczny … 

O co walczy Kaczyński, Petru, Kukiz …, żyją z waszych podatków, na wasz koszt, nikt z nich nie walczy o władze narodu, nad rządem kontraktowym … Idole, kutasy, prezydenci i księża wytworzyli z niewolników swoich sponsorów.

Nie potraficie dostrzec dobra, altruizmu, nie umiecie kreować prawdy za darmo dla idei, dla innych ludzi, potraficie oskarżać, kłócić się i wstawiać się, nie za biednymi, tylko za rządzącymi waszymi rozumami, cwaniakami, żyjącym na wasz koszt … 

Wstyd mi za taki naród, wstyd mi za ludzi, którzy odrzucają mądrość władzy powszechnej, na rzecz władzy piętnujących was elit …

Nie mam pieniędzy, pozycji i sztucznego autorytetu, nie kupuje znajomych i nie ulegam dezinformacji celebrytów …

Prawda jest Prawem

Cała resztę mam w dupie … ?!

 Liga Świata

